http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap

> Podle mě, pokud něco zásadního nepodnikneme, tak nemáme důvod dopadnout jinak.
*** Defenestrace? ;)

> Licencování málokdo rozumí, ani nebudou vědět, kdo z firmy by si to mohl
> (natož
> chtěl) vzít na zodpovědnost. Kdo už máte zkušenosti, ideálně nějaké pozitivní?
> Jak se taková věc nejen vysvětluje, ale i přiměje druhá strana k vydání
> oficiálního verdiktu? A co od nich vlastně chci? Papír s razítkem? Vyjádření
> e-mailem, které mohou za rok popřít?
*** většinou stačí emailem informace, jak si takových informací považují.
Treba Chaps a.s. na nich ma postaveny podnikani (a smlouvu s
ministerstvem - zdarma dostane data a za to udrzuje v chodu IDOS) za
soudni prezkum by to stálo. [1] [2] [3]
Velci dopravci utajuji vse co neni PR. Jednotlivi mensi dopravci s tim
problem nemivaji, viz odkaz nize
http://www.mhdvmobilu.cz/download.html

> [1] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2009-February/002551.html
*** zde je potřeba rozlišovat. (Jedna) informace chráněna není,
chráněna je mapa(schema) nebo organizovaný soubor informací =
databáze.

[1]
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/FDA42B9E-026B-48C3-A699-12DC2511EF2B/0/Dokum1116t1.pdf
[2]