Lukas Kohout <luko@...> writes:

>     Ahoj, to asi budu taky za nemehlo :-/

Ne tak takhle to nemyslím :-) To nemehlo bylo v jeho případě spíše ohledně
té tuny chyb, co tam nasekal. Osobně si myslím, že stará železniční trať
klidně na mapě být může, jen tohle pro mne bylo matoucí. Spíš mne zaujal ten
rybník, který tam možná kdysi byl, ale proč ho mít v mapě?

A k té trati kterou nakreslil, přímo na místě jsem nebyl, ale ta stará
železnice jde přes pole, kde nejsou už vůbec žádné
pozůstatky kolejí, aspoň podle fotomap:

http://www.openstreetmap.org/?
lat=50.605612993240356&lon=15.546019077301025&zoom=15

A když se mrkneme na Google fotomapy, kde mají koleje vycházet:

http://goo.gl/maps/CyYZ5

Tak tam vidíte jen pole a louky, nepřipadá mi, že by tam měly být nějaké
pozůstatky starých kolejí. Celé ty koleje jdou přes velká zemědělská pole,
takže si myslím, že jestli tam něco bylo, už to tam není.

A celkově když se na ty koleje podíváte, mají dost podivný tvar, jdou
za město a pak s podivným lomením se stáčejí k němu. Celkově působí
podivně a při hledání na netu jsem zmínky o historické trati nenarazil.
Nejsem ale znalec železnice, třeba je to tak správně.

Jinak jsem zkusil kontaktovat zmíněného uživatele, bez odpovědi...