---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Tauchman <michal.tauch...@gmail.com>
Datum: 10. 4. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] Jak tagovat: modelářský obchod, Školícístředisko

"
Zdravím,
já bych spíš popřemýšlel, jestli je nutno takové záležitosti tagovat.
Je fajn mít pěknou databázi POI bodů v OSM, ale kdo bude jak často hledat
podobné body zájmu, jako je školící středisko pro hasiče. A pokud pro ně
neexistují opravdu příslušné tagy, je na zamyšlení, jestli je tam mít."

Jedna věc je POI, druhá je orientace v tištěných mapách.  Tam se takové
významné body hodí pro orientaci. Navíc, když už existuje tag autoškola (což
je spíše školící zařízení než škola), hodil by se i obecný tag pro školící
zařízení, kam by ta  autoškola mohla spadat. Mám tady v okolí jedno školící
zařízení pro hasiče a druhé pro policii. Pokud by to byla jen jedna budova,
tak to moc neřeším, budově přiřadím název a hotovo.

Ale tohle jsou celkem velké areály a nevím jaké landuse těm areálům
přiřadit. A jinak jméno tomu areálu nepřiřadím. Nebo se pletu?

Jedná se mi o toto:

http://www.openstreetmap.org/?lat=49.664999&lon=18.338212&zoom=18&layers=M

http://www.openstreetmap.org/?lat=49.660888&lon=18.360126&zoom=18&layers=M
(tady jsem se ještě při svých úpravách nedostal, nicméně označit školící
středisko policie tagem landuse=industrial je trochu silná káva. Leda, že by
tam vyráběli policisty :-D)