Současné tracklogy z aut, vlaků a letadel mi nepřijdou o nic použitelnější
a chtít od uživatelů anotované tracklogy mi přijde poněkud ambiciózní. :)

Moje představa je, když se vrátím z mapovací procházky s GPS tracklogem, vím co
jsem viděl, ale nemám přesnou představu o poloze.  GPSka v lese často také ne.
Pomůže mi, když v OSM najdu alespoň jeden dřívější záznam, abych určil průběh
cesty.  Co kam vede a jaké jsou klasifikace cest dělám sám.

Libor