On Thu 23-05-13 20:31:59, LM_1 wrote:
> Body se neduplikují a více cest vedoucích jedním bodem se u průběžných
> hranic používá docela v hojné míře.
> V případě oploceného lesa bych nakreslil jen plot a použil ho pro
> multipolygon lesa v roli outer (stejně jako případnou sousedící louku) - o
> tom jestli to tak má být je podstatná část předchozí diskuse.

Teda nechci se hádat, ale tohle mám pocit nemůže technicky projít. Asi jsme si
nerozuměli, klíčové bylo, že ten plot NEjde kolem celého lesa, čili zatímco
hranice lesa je uzavřená křivka a--b--c--d--e--f--a, tak plot je např. c--d--e
a jinde není pro jednoduchost vůbec nic (sousedícího). Podle mě relace typu
multipolygon potřebuje uzavřené křivky, nebo ne?

Takže s mmi dnešními znalostmi bych to řešil tak, že bych zavedl body a, b, c,
d, e a f, pak vyrobil první cestu a--b--c--d--e--f--a a otagoval bych jí jako
les a naposledy druhou cestu, neuzavřenou, c--d--e a otagoval bych ji jako
plot. A tto je ta otázka, co mě zajímá: děláte to také tak? :-)
Nebo se dokonce pletu a jdou na to nějak napasovat ty multipolygony?

Milan