> Napadá mě třeba rozdělení ulice s mnoha segmenty na dvě. (dejme tomu, že
> se politici zblázní a ulici fakt rozdělí na dvě nezávislé půlky ;-) ) Pokud
> bude původní ulice jako relace, není rozdělení na jedno kliknutí. Chtělo by
> to něco jako "Split relation", případně další nástroje (které mě teď
> nenapadají). Nevím, možná už něco takového existuje.

To není až tak neobvyklá situace, jak by sis mohl myslet. Znám oblast, kde
probíhá výstavba rodinných domů v několika etapách. Krajní ulice má tvar
širokého U a jedno jméno. V další etapě se k jejím koncům připojí další,
takže vznikne H, kde prostřední (vodorovný) úsek si zachová jméno a ty na
něj kolmé dostanou nové.

Jinak si myslím, že takto globální změnu nemá smysl řešit tady, ale vhodným
místem je list tagging.

V.