> No, je to trochu slovíčkaření - data jsou přece informace (dost mě to
> slovíčkaření na jednom semestru "informatiky" na ČZU nebavilo),
*** myslím si, že na tomto rozlišení je postaven onen zákon. Tedy, že
informace je jakákoliv skutečnost, fakt, papír, úřední rozhodnutí, ale
data jsou utříděný rejstřík, tabulka, databáze. Zákon dává nárok na
fakturu, výsledky hospodaření, ale ne na účetnictví.
Pokud by se podařilo zlomit tento výklad, pak bychom mohli žádat o
geodata lec koho (pokud by to nebylo už dříve předmětem jeho obchodní
činosti, prodeje).

> Pokud tedy ŘSD nabízí "informace" v podobě WMS, pak je nabízí dost
> nepřesné a zkreslené.
*** Pokud požádáte město o jízdní řády MHD, odkáže vás na web.
Skutečnost, že to prakticky není strojově zpracovatelné není žel
argument. To je praxe, ale není o tom precedent ve smyslu Nejvyššího
správního soudu.

ha
hanoj