Ahoj,

2013/8/13 <luka...@volny.cz>

> Zdravím, jak zjistím, kdo poškozuje (provádí změny) na relacích?  Vytvořil
> jsem modrou značenou trasu z Třeboně do Jemčiny a teď koukám, že trasa má
> nejen trhliny (když jsem jí vytvářel, byla kompletní),  ale zmizely z
> relace i vlastnosti jako číslo trasy.

Když znáš číslo té relace (nebo jsi schopen se na ni jinak proklikat, např.
ze seznamu svých editací), pak se můžeš podívat na její historii přímo na
OpenStreetMap, viz např.
http://www.openstreetmap.org/browse/relation/375101/history

Anebo přímo v JOSM stačí relaci vybrat a použít Ctrl+H (View/History), tam
se dají hezky prohlížet i změny té relace mezi jednotlivými verzemi.

-- Petr Kadlec / Mormegil