> k tomu mám jen připomínku na okraj. Kreslím si teď okolo Týna nad Vltavou
> a připadé mi, že lesy, které, předpokládám, jsou naimportované z
diskutovaného zdroje
> (ozančené uhul:wms) mají při porovnání s katastrem a ortofotomapu celkem
> mizernou přesnost. Často se to liší o desítky metrů.
> Nevím, jestli ta data jsou takhle nepřesná už ze zdoje, nebo došlo k
nějakému
> zkreslení/zaokrouhlení při importu nebo přepočtu souřadnic.
*** ta data jsou generalizované parcely katastrální mapy z pozemků PUPFL
(generalizace nebyla nejšťastněji provedena, ale to není hlavní problém).
Člověka zpravidla nezajímá PUPFL ale to kde stromy/les opravdu je.
*** Polohová přesnost je jen jedním z indikátorů kvality, docela významný
je ale také úplnost mapování (např. na území státu).

> V každém případě pokud by měly ty odvozní cesty mít stejný problém,
> tak bych se tím snad ani neřídil.
*** pokud by existovalo přesvědčení, že jsou odvozní cesty plnocenným
zdrojem, už dávno bysme je importovali. Řekněme, že je to pomocný zdroj.

ha
hanoj