> Jinak  k těm silnicím - já to okoukal vy jiných vesnicích ale nejsem si
> tím jist, protože mám pocit že v nějakém popisu jsme viděl, že
> unclasified se používá jen do okamžiku kdy neznám zařazení....ale asi se
> pletu.

Asi na to tady jsou povolanejsi, tohle neni uplne moje specializace
- nicmene domnivam se, unclassified je silnice, ktera nespada ani
do jedne z kategorii silnice 1.-3. tridy, prip. dalnice. Tedy typicky
neco "maleho", co je ale vetsi nez highway=service :)

Co se tyce neznameho typu cesty, tak na to slouzi highway=road.

Petr