Tak jasně, Jakub Mráček a spol. jsou zaměřeni na data ze státní správy,
nejlépe ty o zákonech, platech politiků atd atd.

OSM jako celek ale přece integruje data ze státní správy, samospráv,
soukromých sektorů atd atd. Zmíněná mapa bezbariérovosti je snad dokonce
úplně postavena na vlastních datech, ne?

Takže OSM "samo o sobě" bych přihlásil.

Jachym Cepicky
jachym.cepicky at gmail.com
http://les-ejk.cz