Ahoj. Aktualizuje se každé úterý a pátek mezi 12 a 13. hodinou. Sloupečky by šly přidat stejně jako exportní formáty, pokud se na něčem rozumném domluvíme a budu mít čas, rád to udělám. Co se týče dřívějších příspěvků ve vláknu, už tady proběhla rozsáhlá diskuze o číslování tras KČT. Pamatuji si to tak, že KČT nic neuvolní, ta čísla mizí i z rozcestníků, (můj názor)takže není kde je vzít a jsou tím pádem k ničemu (/můj názor). Nicméně v databázi by ta stávající zůstat měla.