Ahoj,

Dne Čt 2. ledna 2014 08:16:13, mkačer napsal(a):

> Ahoj.
>
> Ta černá, oranžová a fialová je moje práce. V Dubí u Teplic město vytvořilo
> (jak jinak než s dotací) hromadu vycházkových tras. Všechny se sbíhají do
> jednoho bodu a navíc tam probíhá i turistická žlutá, zelená a modrá, lesy
> tam mají 3x naučnou stezku ... Město by to chtělo protlačit do map KČT,
> takže se barvy asi ještě někdy? změní.

myslím, že tyto místní aktivity budou přibývat, ať už půjde o aktivity úřední
či soukromé. Přijde mi to fajn a je fajn i to, že jsi cesty zakreslil. Jenže
bych je chtěl i vidět na mapě. Barev může přibývat a těžko odhadnout, pro
jakou barvu (a zda vůbec barvu) se rozhodne místní aktivista. Každá taková
barva se musí konfigurovat do Mapniku zvlášť, protože je třeba zvládnout i ten
souběh tras. Seznam to řeší tak, že vykresluje turistické cesty vedle sebe, i
když vedle sebe pochopitelně nevedou. Možná bychom se mohli shodnout na jedné
nebo dvou barvách, jakými se budou vykreslovat tyto trasy, které nejsou KČT a
které mohou, ale nemusí, být v terénu značeny barevně. ?
--
-p-