Ahoj,
dokončil jsem první, testovací verzi.

http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/pointinfo_beta.png

Ke stažení zde: http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/pointinfo.jar
Zdrojové kódy: https://github.com/mkyral/josm-pointInfo

Umí to v podstatě vše, co jsem chtěl. Zatím se mi nedaří přinutit okno "Connecting server" aby po skončení zmizelo. Takže pořád vespod straší. Taky jsem zatím neřešil kompletní překlad do češtiny - stejný problém jako u Tracer Pluginu.

Je možné, že bude problém s čísly orientačními v případě, že jich je na jedné budově více. Prosím o otestování a nahlášení problémových míst. Ještě upozorním, že RUIAN data nejsou dostupná všude. Byl jsem nemile překvapen, když jsem zjistil, že chybí kus Ostravy. To jsem nečekal :-D

Plugin by měl být lehce rozšiřitelný o další moduly. Jako vstup jsou LatLon souřadnice, jako výstup se očekává html text. Co dělá modul uvnitř, odkud stahuje a jak je zpracuje je jeho věc. Jediné co bude potřeba, je dopsat nějakou konfigurační stránku, kde si budu uživatel vybrat, o které moduly má zájem.

Ještě by se mi líbila jedna věc: Pokud kliknu na plochu, kde leží nějaká komunikace, tak by se mohl zobrazit název této komunikace (pokud má - třeba ulice).

Teoreticky tuším, jak by se to dalo řešit:
1) Pokud je parcela typu, který mne zajímá - silnice, ostatní komunikace... tak:
  2) Najdu tečny s hranicí parcely na kterých daný bod leží.
  3) Vezmu kratší tečnu a hledám ulici, která tuto tečnu protíná.
  4) Pokud takováto ulice existuje, vrátím její název.

Může se stát, že těch ulic bude více - křižovatky "Y". Pak bych asi nevrátil nic.

Omlouvám se, pokud není geometrické názvosloví správně, už je to pár let, co jsem ze školy. Snad je to pochopitelné. Bohužel vůbec netuším, jak tohle udělat s daty v RUIAN databázi. Uvítám jakýkoli tip jak na to.

Díky,