Dne 3.2.2014 16:08, Dalibor Jelínek napsal(a):
> - a dokonce, možná pro někoho kontroverzně, bych přidal i adresní tagy
> (addr:country, addr:city, addr:place, addr:*number )
>
> Tady bych to asi měl odůvodnit. Původně jsem byl skalním zastáncem teorie,
> že adresní body by měly být jen v bodech. Vycházel jsem z toho, že jsem byl
> přesvědčen, že jejich hlavní zdroj, tedy KM a RUIAN, je jako body mají
> a proto budoucnost je v "bodech".
> Teď ale vidím, že číslo popisné/evidenční je vlastnost domu, tedy té cesty.
> Je to koneckonců logické, protože to číslo je přidělováno domu, ne bodu.
> [...]

Ahoj,

úplně mi není jasné, kde jsi to vykoukal.

Já teda v tabulce stavebního objektu vidím
cisla_domovni            | integer[]

tj. výčet čísel popisných vztahujících se k danému objektu. Osobně mi
není moc jasné, proč tam tento sloupec je, protože stejná data by mělo
vrátit:
SELECT stavobj_kod, array_agg(cislo_domovni) FROM rn_adresni_misto GROUP
BY stavobj_kod;

Vztah stav. obj. : adresní místo je typu 1:N, resp. existují objekty,
bez adresního místa.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk