Dne 13.2.2014 15:37, Pavel Machek napsal(a):

> A dle wiki se addr:country pouziva. Jestli si myslis, ze se
> addr:country ma mazat, oddebatuj to na anglicky wiki, at je pro to
> shoda po cely mape.

Už jsem psal komentář vedle, proč tento tag považuji za "pořekonaný".
Ale je pravda, že narozdíl od is_in v tomto případě hrozí větší riziko,
že to stále ještě někdo používá.
Osobně jsem tedy pro: nepřidávat, ale nemazat (krom případů, kdy tam je
nějaký nesmysl).

> is_in mozna je prezite, ale to neni duvod ho mazat. Az bude tak
> prezite, ze bude dobre ho smazat, pujde to udelat jednou a centralne.

Ale tady se bavíme přeci o jednom konkrétním případu - adresy (v ČR), ne
globálním používání is_in. Hoď sem prosím nějaký příklad (např.
konkrétní software), kdy je tento tag na adresách skutečně užitečný. Já
o žádném nevím (a vzhledem k tomu, co je/není v is_in tagu, tak
pochybuju, že takový existuje).

> (A viz anglicka wiki, ktera vysvetluje, ze mesto v is_in muze byt jine
> nez v addr:city.)

Máš konkrétní příklad pro ČR?

>                                                                       Pavel

Zdraví,