From: "Marián Kyral" <mky...@email.cz>
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Subject: [Talk-cz]Ruian a zákazové značky
Date: Mon, Feb 24, 2014 16:50

Ahoj,
---------- Původn&iacute; zpr&aacute;va ----------

Od: Dalibor Jel&iacute;nek <dali...@dalibor.cz>Komu: 'OpenStreetMap Czech
Republic' <talk-cz@openstreetmap.org>Datum: 24. 2. 2014 14:04:47Předmět: Re:
[Talk-cz] Ruian a z&aacute;kazov&eacute; značky

Ahoj,
no, ja jsem to navrhoval tak aby to bylo nejak konzistentni s ostatnima
znackama, pokud se budou importovat i parcely.
Takze jsem mel mnozinuruian:buildingtype
ruian:landtype
ruian:landuse
Ty posledni neexistujou a ten prvni nevim, jestli taginfo pocita.

Ale myslim, ze ten tvuj link na taginfo rika, ze jsi vyhral, co? ;-)
Takze se dohodneme na sade
building:ruian:type
landtype:ruian
landuse:ruian
?

Co na to ty, Marian a PV (a M.D. jestli nasloucha)?

Přizn&aacute;m se bez mučen&iacute;, že j&aacute; zase implementoval
ruian:building:type - ruian:buildingtype jsem bral jako překlep :-D
Proti building:ruian:type nic nem&aacute;m. Ale nev&iacute;m co je landtype.
Když už, tak to udělat konzistentně:

building:ruian:type
landuse:ruian:type
landuse:ruian:use (nebo usage)