Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 24. 2. 2014 17:04:42
Předmět: Re: [Talk-cz] Ruian a zákazové značky

"

Super.

Máš někde seznam obcí, které jsi importoval před tím vylepšením (a tedy
mohou obsahovat tuto chybu)? Jen ať vím, kolik toho případně je.

Marián

Dne 24.2.2014 13:47, Pavel Kwiecien napsal:
"Ahoj, moje postupy se stále vylepšují, takže toto se již nemůže stát. Před
odesláním dat je potřeba validovat data, kde se objeví i tyto chyby.

Zdraví Pavel Kwiecien