Ahojte,

k vykresleni na mtbmap.cz to v soucasne chvili nepomuze. Styl sleduje tag
osmc:symbol, ktery by pro naucnou stezku mel byt
green:white:green_backslash. Cyklisticke znaceni KCT, tj. osmc:symbol
barva:orange:barva_symbol se zatim nevykresluje. Je to chyba, ale je to
zatim proste tak :)

P.S. map1.eu pouziva (nebo mozna pouzival) ten muj algoritmus ke zpracovani
turistickych tras, takze je pravdepodobne, ze i vykreslovani dela podle
mtbmap.cz

Martin

Martin Tesar
http://mtbmap.cz/ <http://tchor.fi.muni.cz:8080/>