Od: Zdeněk Pražák <zpra...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 24. 4. 2014 15:00:02
Předmět: Re: [Talk-cz] Hlášení chyb RUIAN přímo z JOSM

"

než posílat za každou chybu mail na helpdesk, to vidím jako lepší
vygenerovat tabulku. Za takové zahlcení by nás asi neměli rádi.

Pokud se týká struktury CUZK, tak jednotlivá katastrální pracoviště fungují
v bývalých okresech

Pražák

Dne 24. dubna 2014 9:52 Petr Vejsada <o...@propsychology.cz
(mailto:o...@propsychology.cz)> napsal(a):
"Ahoj,

Dne Čt 24. dubna 2014 08:02:08, Dalibor Jelínek napsal(a):

> Cau,
> jo, to by bylo fajn. Mohla by se tim rovnou plnit nejaka
> databaze a i kontrolovat duplicitni hlaseni.
> Ta tabulka na wiki je fakt spatne editovatelna, puvodne
> jsem myslel, ze toho bude jen trochu, ale je toho az moc.
> Nicmene by stale stalo za to vedet, jestli vubec maji v CUZK zajem.
> Spise bych rekl, ze asi moc ne.

pro začátek bych mohl vyrobit něco, co se prožene RUIANem a z každé chyby
vygeneruje mail na helpd...@cuzk.cz(mailto:helpd...@cuzk.cz). Duch uvnitř
jiné budovy, budovy na sobě,
AM 3km od budovy, AM 3km od ulice. Bylo by to pár (desítek) tisíc mailů ;-).
Nebo z toho vygenerovat tu tabulku, jak psal Petr.

Alternativa - podívat se na strukturu CUZK, myslím, že mají nějaké krajské
pobočky či jinak územně členěná pracoviště a prudit tato územní pracoviště.

Tak nevím, jestli jsou fakt rádi, že veřejnost využívá data od nich až takto
důkladně ;-)