Ahoj,

zkouším teď obec Tehov a Všestary, okres Praha-východ.

Mám pocit, že duchové opravdu ubyly (nebo jen pocit, náhoda ...)

Objevil jsem jen jediného, a to K údolí raků ev. 106 AKA K údolí raků č.p.30.
To evidenční patří duchovi, duch plati_od 1.7.2011, budova s geometrií č.p. 30
plati_od 3.3.2014.

Během editace jsem narazil na několik (desítek) budov/adres, které byly v OSM
a nebyly v RUIAN. Příklad - v RUIAN bylo nově ev.53 a v OSM bylo ev.1053,
které ovšem v RUIAN dnes není.

K údolí raků asi zapomněli ducha smazat. Zkusím tedy udělat, aby v případě
ducha v budově se otestovalo, zda má novější datum plati_od duch nebo budova a
použít jen to novější.

Naproti tomu jsem nalezl ducha těsně u budovy a oba mají stejné datum
plati_od.

Klecany - také smazaní duchové z RUIAN.

Takže tolik pro info. Nevím, jestli stojí za to pokoušet se eliminovat budovu
se starším plati_od. Uvidíme :-)

--
Petr, p...@propsychology.cz