On Fri, May 02, 2014 at 02:36:07PM +0200, Marián Kyral wrote:

> Ahoj,
> na jak dlouho to vidíš? On totiž nefunguje ani PointInfo, tak ať vím, co
> si mám naplánovat.

Zrovna jsem ti psal do mailu - pointinfo by mělo fungovat, ovšem jen na místech,
kde už jsou data nahraná. Nahrávám od rána znovu, jsem v necelé půlce. Myslím,
že do půlnoci by mělo vše být. V Praze je vadný polygon, čeká mě ruční editace
řádku dlouhého 888 MB :-\. Nechápu, jak může být v datech z ČÚZK vadný polygon.

--
Petr