Radši bych z jejich strany viděl formát, na kterém se dohodnou a OSM by si z
toho brala data která nás zajímají a jiné organizace zase jiná data. OSM je
super, ale univerzální datový model to není.

Ale to jsou jenom obecné řeči: s kým o tom máme mluvit a kdo? Pokud tady není
zástupce banky, meleme prázdnou slámu. Kam máme zavolat a začít se s nimi o tom
bavit?

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky at gmail com
PGP: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp