On 2014-05-26, 18:19 GMT, Petr Morávek [Xificurk] wrote:
> Osobně jsem se (zjevně mylně) domníval, že číslo městského
> obvodu do adresy "nepatří". Dokonce i formulář pro ověření
> adresy [1] obsahuje jen políčko "Obec", nikoliv "Městský
> obvod", takže je potřeba zadat jen "Praha" bez čísla,
> v opačném případě sice vyhledávání zafunguje, ale
> objeví se upozornění:

Z mé temné právnické minulosti (ale už je to fakt docela dávno)
si mlhavě pamatuji, že zákon o hl. m. Praze (nebo zákon
o obcích?) praví, že obec je v Praze městský obvod (tj. Praha
1-22? chtělo by to sehnat aktuální znění) a ne Praha jako celek.
Takže pokud chtějí "Obec" tak je správná odpověď "Praha 3",
nikoli "Praha". Praha jako celek je kraj (a taky nemá starostu
ale primátora).

Matěj