Od: Dalibor Jelínek <dali...@dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 29. 5. 2014 10:01:46
Předmět: Re: [Talk-cz] Mistni nazvy z cuzk:km - place=locality?

"Cau,
- to, co je v KM, je to totéž co ZSJ v RUIAN?
Ne, myslim, ze ne. Tohle jsou hlavne jmena poli a lesu,
to by v ZSJ by nemelo. A o zadnem jinem zdroji nevim.

Hledat Nominatimem jsem to predtim nezkousel,
ale najde to spravne jako Locatility (cesky Oblast).

S tim reverznim hledanim to dela nejakych problem?

Dalibor