On 2014-06-12, 09:46 GMT, Pavel Machek wrote:
> Ja vidim pekne zmapovany kus mesta, a podekoval bych autorovi,
> muselo to dat hodne prace.

Ale propánakrále, já jsem vůbec nechtěl kritizovat toho člověka
co ty Votice udělal! Všichni openstreetmapníci jsou podle mého
superninjové, které můžeme my ostatními jenom s otevřenou pusou
obdivovat (popř. jim s našimi omezenými silami taky pomoci).

> Pokud mas pocit, ze hodlas zachranovat vsechny "katastrofy" v osm,
> nechces zacit mapovani nekde kde zmapovano neni? Takovych mist je
> stale mnoho, namatkou:

Naprosto nemám pocit (ani čas) něco takového dělat. Jenom jsem
chtěl tuhle katastrofu, když jsem na ní náhodou narazil, někam
zaregistrovat. Pracoval jsem pět let na redhatí bugzille, takže
mám okamžitou tendenci pálit bug, když ho někde najdu, a teď
jsem se jenom ptal kam.

Teď jsem našel https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Notes
a MapDust. Mám použit jedno z těchto zařízení?

Hezký den,

Matěj