Ahoj,

Dne Po 21. července 2014 01:10:53, Pavel Machek napsal(a):

> [...]

ano, ripmime, celé roky jsem si takhle posílal mailem data z meteostanice na
zahradě. Na server přišel od meteostanice mail s přílohou, server předhodil
mail ripmime, ten to rozbalil a nahrál do Postgresu.

Není třeba to tahat z mboxu, ale mailer (v mém případě sendmail/procmail,
nesmějte se, no) to rovnou předhodí ripmime a rovnou dál, tedy zpracování
okamžitě.

> Dalsi vec co by se hodila.. vytahnout nejakym xapi seznam vsech ref od
>
> boundary=administrative, admin_level=10 . To se potom zadava do jejich
> webu...

Originál je v RUIAN, seznam katastrálních území, je jich něco přes 13 tisíc.
Je to totéž, co admin-level 10. Není problém.

> Dobrou noc,

Brou!

--
Petr