Od: Petr Vejsada <o...@propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 27. 7. 2014 11:43:19
Předmět: Re: [Talk-cz] Výšky budov

"Ahoj,

ahá, odkud kdo tu výšku bere těžko říct, ale když se podívám na
"reklamované"
budovy na ortofoto, tak, zdá se, mapa odpovídá skutečnosti. Co tam chybí,
tak
to je layer=.

Podívej se na žižkovský vysílač v Praze. To je teprve masakr s výškami.
Tubus
má do určité výšky průměr X, od této výšky pak průměr Y atd. Aby to nebylo
jednoduché, tak v různých výškách jsou různé prostory (restaurace, vybavení
vysílače, antény). Tubusy jsou 3, různě vysoké.

Až na chybějící layer= se mi to zdá OK.

--
Petr