Ahoj!

> * Opravil jsem skript, aby se díval i do pole KULTURA_KL, teď už taguje
> zelinářskou zahradu atd.
> * Když narazí na neznámý kód kultury, vyhodí výjmku místo tagu.
> * Vyházel jsem zbývající ploty -- byly tam z nějakého důvodu?

No, pro me je informace o plotech docela dulezita.. mam pocit ze
vinice a chmelnice plot proste maji. Ale asi je to trochu drze...

> * crop=vegetable nebo crop=vegetables ? taginfo zná víc těch prvních

Tak vemem crop=vegerable...

> * kul. 98 (rychle rostoucí dřeviny): landuse=scrub ???

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:natural%3Dscrub

Aha, ma tam byt natural, ale jinak to myslim sedi. Opravim.

> * Proč se taguje id_fb? Je to k něčemu dobrý?

Asi neni. Vyhodim ho.

> Zkoušel jsem nanečisto v JOSM napojování většího kusu dat na
> existující landuse polygony, je to pěkná drbačka, překryvů a děr je
> víc než dost. Pokud Marián dodělá tracer, který by přidával políčka
> jedno po druhým, byl by asi praktičtější.

No, ja bych uplne landuse=farmland napriklad s lesama nespojoval.. ono
vedle toho lesa byva ruzne siroky pruh ne-lesa ale jeste taky ne-pole.

> (A pohrávám si s myšlenkou
> dodělat do JOSM funkci, která přilepí úsek jedné cesty ke druhé mezi
> určenými body. Fakt nic takovýho neexistuje nebo jen špatně hledám?)

Nevim o ni.

> Btw, rozjel jsem PostGIS a zkoušel totéž s parcelami RUIANu. Když se
> vhodně sloučí parcely podle typů jak psal Petr Vejsada, tak je to
> taky použitelné. Proti LPISu RUIAN líp "pokrývá celou plochu KÚ",
> ale LPIS zase obecně víc odpovídá Bingu. Problémů s napojováním na
> okolí je u obou zhruba stejně. (Docela pěkně vychází parcely RUIANu
> ve městech a vesnicích. Zkusím z toho někdy zmapovat vnitřnosti u
> pár vesnic, kolik klikací práce to ušetří.)

No, kdyby z toho byly nejaky soubory, treba pro okoli rican, tak se na
rad podivam. Kdyby se v osm objevily ploty, tak me to hodne
potesi... a ploty by mely jit vykoukat z mistni znalosti + hranic pozemku.

                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html