> existuje někde WMS vrstva s vrstevnicemi, kterou bych si mohl přidat do
> JOSM? Občas by se mi hodilo vidět satelitní snímky ve "třetím" rozměru.
>
> Něco jsem našel na UHUL, ale ten sám o sobě funguje hodně pomalu, případně
> vůbec. A vůbec netuším, jak to mají přesné. Není někde něco lepšího?

říkám si, co teď budu dělat. Jedna z myšlenek byla naučit se Mapserver a tohle
by asi bylo dobré cvičení, stejně jako všechna ta RUIAN data. Mapserver mám
už pár měsíců zkompilovaný, takže teď se na to "jen" podívat ;-). Vrstevnice
v DB mám ( FYI gis.cz_contours).

Hodil by se mi nějaký rychlokurz Mapserveru ;-)

--
Petr