Díky,
zdá zdá se, že problém byl v tom, že se lokální Tracer.jar tloukl s
Tracer.jar z repozitáře JOSM. Tak jsem
http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/lpis/Tracer.jar přejmenoval na
TraceR.jar.

Tracer nad LPIS mi jede, nad RUIAN ne (pro požadavku na "trace" hlásí "nodata").

Přiřazování tagů landuse apod LPIS se dělá ručně? Nelze to nějak
naparsovat z dotazu krze GetFeatureInfo nebo wfs?

PS: Mariane pěkná práce.

ha
hanoj