Ahoj,

teď jsem ten soubor zkusil načíst do JOSM a vůbec to nejde. Zkoumal jsem dál a
zjistil jsem, že ten soubor neobsahuje ani jeden nově vytvořený bod. Prostě
všechny nové body, na které se na čárách odkazuje,tak neexistují. Toto
opravovat nemá smysl, protože jediné, co bys s tím mohl udělat, je vyházet
všechny ty odkazy na nové body, ale z toho pak vznikne nesmysl, tedy čáry,
které se táhnou pouze po již existujících bodech v OSM. Prostě ten datový
soubor neobsahuje jedinou informaci o poloze jediného nového bodu.

Reklamuj plugin ;-)

--
Petr