>  Dne 20.9.2014 21:12, Marián Kyral napsal(a):
>
> Dne 20.9.2014 20:24, Michal Grézl napsal(a):
>
>    Představoval bych si něco jako http://www.freemap.sk/ nebo

> mapa, vpravo menu.
>

> No a Trabant a Ferrari jsou taky v podstatě úplně stejná auta. Obě mají
> volant a čtyři kola ;-)  Schválně, které by sis vybral a proč?
>
> Prostě je na tom vidět, že návrh rozhraní dělal programátor a hlavní je,
> že to nějak funguje. Ovšem od té doby šel vývoj kupředu. Nešlo by alespoň
> nějak implementovat nový vzhled, který je na openstreetmap.org? A tu
> [...]

Rozcestniky uz by meli fungovat, vrtal sem se v tom a nemam zadnou test
verzi, takze to menim primo na produkci:)

Neco sem pripsal do about, odkazy: http://openstreetmap.cz/odkazy.html
Co jineho tam pridat dal uz nevim.

Klikaci poi na mape, tedy automaticke loudovani poi, rozcestniku a
podobnych vecicek uz vyrabim asi rok, potom uz by zadne menu nebyly
potreba. Tedy presne tak jak je to na mapy.cz a jinde.
 Az bude tak bude.
(btw ty mapy.cz sou po redesignu trabant a to s bidou.:)

reklama vydelava, ne moc ale staci to. Doprava se nevleze tam je menu,
takze je dole.

Mista na serveru neni nikdy dost, ale da se dokoupit takze to neni problem.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz