Ahoj,
ja jsem se tim trochu zabyval pro tisk mtbmap.cz. Na tomto webu muzes
vyzkouset tisk MTB mapy ve dvojnasobnem rozliseni (zalozka export,
zaskrtnout 'rozliseni pro tisk', a exportovat). V zasade mam to XML pro
mapnik upravene skriptem na jine rozliseni. Muzu to popsat trochu
detailneji, pokud je zajem. Pouzit se to da i na dalsi styly.
Ve verzi 2.2. uz ale mapnik nabizi atribut scale_factor, ktery by tento
problem mohl resit: https://github.com/mapnik/mapnik/wiki/Scale-factor

Samozrejme bude vzdycky problem s rastrovymi ikonami nebo jinymi obrazky.

Na blogu mapboxu o tom taky vyslo par clanku:
https://www.mapbox.com/blog/high-res-prints-from-mapbox-studio/
https://www.mapbox.com/blog/print-maps-tilemill-boulder-colorado/

Martin

Martin Tesar