Od: Zdeněk Pražák <zpra...@seznam.cz>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 1. 10. 2014 21:05:39
Předmět: [Talk-cz] opět chyba placeholder

"
trasoval jsem pole mezi Chlumcem nad cidlinou a týncem nad labem. U Týnce
nad Labem jsem narazil na pole při jehož trasování mi josm nahlásil chybu a
a přestože jsem v josm dal krok zpět, při pokusu o nahrání mi josm hlásil
chybu placeholder.

I když jsem si uvedené pole několikrát znovu nahrál a před trasováním se
snažil jej upravit, tak uvedené hlášky se přesto znovu opakovaly a nepovedlo
se mi upravit tak, aby šlo natrasovat a nahrát.
jedná se o pole mezi Týncem nad Labem a Bělušicemi