Dne 13.10.2014 v 16:18 Petr Vejsada napsal(a):
Ahoj,

On Mon, Oct 13, 2014 at 03:33:24PM +0200, Vladimír Slávik wrote:

Co znamenají záporné id? Mám tam jednu položku a nevím...

záporná ID jsou čísla relací, kladná jsou čísla cest.

Samozřejmě je možno budovy opravovat ručně, ale toto jsem myslel spíš na
automatické zpracování, aby toho na to ruční zbylo co nejméně. Na ruční zbyde
7000 budov.

Šlo mi spíš o to, aby se každý, kdo chce, na to mohl podívat a zamyslel se,
co se stane, když smažu tu starší budovu z dvojice, zda je to OK a pokud ne,
tak proč.

OK, tak sem si vytah sam sebe, a muzu prihodit dalsi namitku:

http://www.openstreetmap.org/way/22663092
vs
http://www.openstreetmap.org/way/122128662

Tohle je naprosto typickej problem panelaku, ze nekdy, jsou evidovany jednotlivy vchody jako samostatny budovy a nekdy je to vice (nikoli nutne vsechny) vchodu. Pricemz z hlediska mapovani v OSM je IMO spravnejsi varianta rozdeleni na vchody. Uz proto, ze budova v 90% pripadu nebyva volne pruchozi, takze se rozhodne neda rict, ze je jedno, jakym vchodem dovnitr vlezes.

Podotykam, ze to nema zadnou souvislost s tim, jak budova vypada konstrukcne.

Co s tim? Napada me jedine to, ze bys musel jeste zjistovat, zda budova neprekryva vice budov. Muze to byt prakticky oboustrane - jak tak, ze starsi budova = jedna way a novejsi = nekolik, tak opacne.

--
Petr