Dne 16.10.2014 20:44, Petr Schönmann napsal(a):

> Je možné k tomuto účelu Streetview používat ? Vpodstatě jde o
> "obkreslování z mapy"

No tahle "mapa" se obkresluje dost blbě. Je to spíše záznam reality než
mapa. Podle mne to spadá do stejné kategorie jako barevné ortofotomapy,
tedy ověřovací zdroje:

/Lze je však úspěšně použít pro ověření přesnosti jiných licenčně
vhodných dat (např. tracklogů). Lze z nich také dovodit vhodnost nebo
význam jiných podkladů (např. ČÚZK:KM). Proto je lze provozovat v JOSM
pouze jako informativní vrstvu. //

/Já si tedy ověřil, že RUIAN kecá (což je mi jasné i tak, protože
takového mrakodrapu kousek od bydliště bych si všiml :-) )/
/
Někde jsem viděl i příklad, že můžu třeba zaznačit telefonní budku,
pokud vidím, že je naproti domu č.p. 12 a ten dům již v OSM je. Akorát
to teď nemůžu najít :-(