Tak přesně tohle jsem tušil. Takže pokud by v řadě chyběla jen jedna
budova a existující OSM budovy by byly o kousek posunuty, tak se žádná
TODO budova nezobrazí.
Pokud je účelem, identifikovat území bez natrasovaných budov, tak je to
OK. Ale pokud je cílem zviditelnit nenatrasované budovy, tak to už OK není.

Marián