Ahoj,
v LPIS nejsou úplně všechna pole. Jsou tam jen ta pole, na která žádají
farmáři dotace. Nicméně je to mnohem lepší než nic ;-)
Takže pokud v LPIS pole není, ale dle bingu/km tam pole je, tak jej tam
dokresli. Pokud tam dle km stojí budovy, nebo se tam staví, tak to zase
patřičně uprav. Možná by se hodilo i zkontrolovat datum od kdy to platí
na http://eagri.cz/public/app/lpisext/lpis/verejny/

Netuším jak je to s hlášením chyb. Možná něco najdeš v souvisejících
zákonech: http://eagri.cz/public/web/mze/farmar/LPIS/

Marián