Ahoj,

On Fri, Nov 21, 2014 at 01:41:12PM +0100, jzvc wrote:

> Muzes mit 1-N OUTER cest, a kazda muze mit jiny tagovani. Jak rozhodnes, co
> je spravne? Pokud vybiras jen takovy, ktery maji prave jeden, tak ten
> problem samo nevznika.

nn, myslel jsem relace, které mají právě jednu outer cestu a ne víc. O tom
už tu byla debata.

outer=les
outer=les
outer=louka

a dohromady to nemá s lesem mnoho společného, protože jde o přírodní
rezervaci, která se skládá ze dvou lesů a jedné louky.

> [...]
> leaf_cycle=semi_deciduous
> leaf_type=broadleaved
> name=lesik
>
> Tohle je landuse tagovani.
>
> Pro jednoduchost prikladu predpokladejme, ze je na outer i inner ceste
> totez.
>
> A rekneme, ze na outer ceste je navic jako bonus:
> barrier=fence
>
> => ty musis z outer cesty vzit vsechny 4 tagy, presunout je do relace + bys
> mel ty stejne tagy odstranit na inner ceste. Plot nechas tam kde je.
>
> Pokud presunes pouze landuse=forest, tak si tomu prave nasadil korunu.

no to teda jo. A jelikož udělat vyčerpávající seznam tagů, které spolu souvisí,
je nemožné, tak se mi do toho chce čím dál méně. Ostatně celosvětově to také
odpískali ...

--
Petr