On Tue, Nov 25, 2014 at 11:20:07AM +0100, Petr Schönmann wrote:
> Ahoj, dotázal jsem se správců Osmose (
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Osmose ) - Q&A nástroj - zdá se že dost
> komplexní, jestli by nebylo možno přidat CZ mezi další země.
>
> Dostal jsem odpovědi že CZ už je dost velká na data a nemají prostředky na
> jejich serverech.

> *No need a big one. 1 CPU, 1 or 2 GB of ram, and some GB of disk for the
> database. We have two ways of deals with backend servers. You can run your

to vypada pouzitelne, pokud se k to mu nekdo jiny nehrne, tak bych to
zkusil rozchodit u nas ve skole, zelezo na to mam.

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kaspa...@fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kaspa...@jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!