Dne 7.12.2014 17:32, Michal Pustějovský napsal(a):
> Když jsi na stránce s mapou a jsi přihlášený, tak za jménem máš v
> závorce tvůj počet chyb. Jdou i krásně zobrazit na mapě ;-)

Aha díky. No 942 - čekal jsem to horší :-D

> Bude se nějak vrtat do nastavení chyb? Některé jsou vtipné, z cca 3000
> chyb je necelých 2000 v chybějících mostech a propustcích (to beru) a
> dalších 500 typu "železniční vlečka prochází budovou (jako by to tak v
> reálu nebylo)" nebo "odstavná plocha sloužící jako parkoviště není
> odstavná plocha", popř. "Tato cyklostezka nevede po trase zrušené
> železnice (kombinace highway+railway=razed)" atd. :-)

Mne třeba překvalilo, že mezi závažné chyby se zařadila chyba: "Dva
názvy"
http://osmose.openstreetmap.fr/cs/byuser/Mari%C3%A1n%20Kyral?item=5030
Hlavně "Vladimír Hájek H+H" - to nevím, jak na to došel. Asi bude
potřeba kouknout na zdrojáky.

V souvislosti s těmi chybějícími mosty. Slyšeli jste už o MapRuoulette
[1]? Chybějící mosty jsou úkol ušitý přesně pro MR. Navíc Italové už tam
takovou výzvu mají. Možná by šlo propojit osmose rovnou s MapRoulette -
přidat možnost udělat z vybrané chyby rovnou výzvu pro MapRoulette. Teda
pokud to tam už náhodou není.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/MapRoulette

A ještě jeden nápad mám v hlavě - hodně mne štve, jak je komplikované
udělat z kousku silnice most (kouska potoka tunel). Vybrat cesru a dva
body, rozdělit pomocí "p", vybrat prostřední kousek a změnit jej na
most. Je tam dvakrát výběr.

Uvažuji nad nějakým pluginem, kde by stačilo vybrat cestu a ty dva body
a pak jen kliknout na "Convert to bridge/ Convert to tunnel". Rozdělení
a otagování by se provedlo automaticky. Třeba na to bude o vánocích čas.

Marián