On Mon, Dec 08, 2014 at 07:32:42PM +0100, Petr Vejsada wrote:
> CzechAddress si vykoledoval spoustu křížících se budov, protože na nich
> upravil adresu, ale geometrii pochopitelně ne; tak chytrý není. Takže tohle

Ahoj, koukal jsem se na chybu Multiple numbers "841/8a" in way "Barvy",
podle vseho jsou to stare adresy blbe umistene se zdrojem uir_adr. Petre,
nestalo by za to zkusit to nejak automatizovane zpracovat - zatim co jsem
videl, v podstate pri duplicite to co je uir_adr smazat, RUIAN zatim vzdy
vypadal mnohem lepe (predevsim umistenim).

Jinak mne se libi predevsim "vlastni" chyby - i kdyz drtiva vetsina je tim,
ze clovek sahne na neco v okoli, je to motivace to spravit :-) Drtivou
vetsinu mam taky krizeni vody, ale nebyly toho stovky, tak jsem to zkousel
projit rucne a vetsinou podle fotomapy jsem nasel nejake rozumne reseni -
ale ano je to realtivne pracne, na druhou stranu to zvysuje kvalitu mapy,
takze to ma podle mne smysl.

Jinak jeste otazka na automatiku - mel jsem tam tag 'wood' -> 'leaf_type',
melo by smysl zkouset to vymyslet automatizovane?

A posledni, ted delaji extrakty frantici, rikal jsem si ze bych to prece
jen zkusil delat sam a casteji nez jednou denne (primarne abych se to
naucil a vyzkousel si to). Nema s tim nekdo nejake blizsi zkusenosti? Zatim
to vypada ze bud pouziju nejaky z mnoha nastroju nebo osmose web pro
polygon (tak casto se nemeni) a pak osmconvert uz zvladne zbytek (v
kombinaci s osmupdate), takze primarne mne vpodstate zajima jak zjistit, ze
vysledek je OK - tj. jednoduse ho asi vykresilt do mapy (.bpf)

Mejte se

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kaspa...@fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kaspa...@jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!