---------- Původní zpráva ----------
Od: hanoj <eha...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 10. 12. 2014 8:43:13
Předmět: Re: [Talk-cz] Osmose Česká republika

"> 9. prosince 2014 13:55:47 SEČ, hanoj <eha...@gmail.com> napsal:

> Hmmm. Jsem koukal, co by to koštovalo: 2 366 255 Kč. To asi dohromady
nedáme :-(
*** Za data vydane v ramci 106/1999 nelze zpoplatnit. Pripustny je
pouze manipulacni poplatek souvisejici s nadmernou administraci (napr.
rucni prohledavani v archivu).
"

Já právě koukal, kolik by to stálo, kdyby všechno ostatní selhalo. Ale bez
dalších aktualizací by to bylo stejně na houby.

Marián

"
ha
hanoj