Zdravím,

všimnul jsem si podivně se zobrazujícího letiště Kámen [1] a po troše
zkoumání jsem zjistil, že to pravděpodobně vzniklo v changesetu #28065150
„lpis okolo jindřichova hradce“, který provedl Petr1868. [2]

Tenhle changeset hlavní cestu definující letiště rozsekal na několik kusů,
včetně několika dost zdegenerovaných (např. [3]), a samotné letiště ořezal
několika sousedními loukami.

Předpokládám, že to bude způsobeno tím, že přímo na letišti bylo
(odjakživa, já to tam nedal…) nastaveno landuse=meadow.

IMHO by to teď asi chtělo vrátit to letiště do předchozí podoby a poté z
něj případně vyextrahovat meadow pryč (či alespoň na jiný objekt) a
případně dále dělat LPISoviny. Ale sám to hned nedělám, protože nevím,
jestli neexistují jiná či jednodušší řešení, než se to snažit lepit ručně.

Co vy na to?

-- Petr Kadlec / Mormegil

[1] http://osm.org/go/0JyYY7Q
[2] https://www.openstreetmap.org/changeset/28065150