Ahoj,
doteďka jsem byl takový malý osamělý mapovací vlk. Rád bych se zhostil
tohoto sousta, ale postupně.
Udělal jsme malý skriptík v bash, který konvertuje tuto databázi do osm.
Databáze má cca 5700 objektů (mimo stav 5). Stav objektů je:
1) 'postaven, dochovan'
2) 'postaven, neznamo'
3) 'postaven, poskozen'
4) 'postaven, rozvalen'
5) 'postaven, zahlazen','postaven, znicen','neznamo','nepostaven'

Importuji je s následujícími atributy:
lat='50.813853' lon='14.678253'
military=bunker
bunker_type=pillbox
historic=yes
name=(2)M1/36/A-160
website=http://dbase.ropiky.net/dbase.php?objekt=1075725216
ref=1075725216
source=ropiky.net

Stav objektů 3,4 přidám atribut ruins=yes
Stav 5 neimportuji

Název z databáze a je po rozklíčování: Sbor: II. Stavební úsek: M1 -
Mařenice ŘOP: 36 Typ: A-160

A teď by se rád zeptal, jak řešíte již existující řopíky v osm (při
hromadném importu vznikne duplicita). Pokud by se importovalo po
jednotlivých stavebních úsecích (většinou desítky řop/úsek, jsou vyjímky)
zda by někdo pomohl. Mohu poskytnout jak celý seznam řopíků v osm, tak i po
částech.

Díky Petr

PS: rád bych i nějaké rady, schválení či zamítnutí, abych něco neudělal
blbě.