'hoj,

> Kdo by provozoval atlas Brna?

nevím, za koho konkrétně je Jakub, já jsem informaci dostal od lidí z
OpenAltu, přičemž ta setkání pořádají Piráti a Žít Brno, pokud vím ...

> Víte, že Brno se snaží také o otevírání svých dat

ehm, kdybych věděl, že moje info je správné, tak bych toto označil za velmi
kreativní interpretaci skutečnosti :-)

já se domnnívám, že věc se má tak, že Brno samo (tedy různé instituce v něm)
se o nic takového nesnaží, nýbrž naopak je k poskytnutí dat kopáno výše
zmíněnými spolky

proběhne od 27.3. - http://www.cityhack.cz/

> IMHO nejlepší místo kam jít a začít se o tom bavit.

tento tvůj názor nesdílím, nicméně nechci se zde pouštět do dalších spekulací

každopádně v tuto chvíli vidím jako velmi podstatné vůbec "začít se o tom
bavit", protože se rozbíhá spousta projektů, kterým se data (nebo spíš obecně
software) OSM hodí a které by naopak mohly ledasčím přispět zpátky, jenže když
se lidé nebaví, tak vynalézají kolo, a my z toho nic nemáme

k tomu Brnu, například, co tohle? - http://www.otevrenebrno.cz/

nedávno jsem také někde zachytil diskusi na téma online data o pohybu
prostředků hromadné dopravy (bylo to tady? - v archivu nemůžu nic najít) - a
hle, včera mi Láďa (OpenAlt) mezi řečí zmínil, že k datům z DPMB se dostanou

takže aby těch akcí tento týden nebylo málo zkusím ještě jednu pozvánku:
https://openalt.org/pozvanka-na-114-sraz-priznivcu-spolku-openalt/

> Martin Landa už odkazoval náš meteriál, který shrnuje pohled na to, jak
> otevírat prostorová data, kdokoliv by k tomu něco měl, může nás forknout na
> githubu

a pro nás, co mají potíže s hledáním, můžeš prosím odkaz zopakovat?

K.