---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Holub <ho...@ics.muni.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 5. 5. 2015 10:43:30
Předmět: Re: [Talk-cz] Bordel

"> > Ono vůbec nejlepší řešení by bylo to nějak ošetřit v JOSM. Tedy, že by
si

> Tohle IMO JOSM dělá. Už mi dlouho nahrávání nespadlo, ale co pamatuji, tak
> když mi spadlo, tak JOSM navázal.

Problém nastane v okamžiku, kdy ten changeset zůstane dlouho otevřený.
Pak dojde k jeho automatickému uzavření a JOSM už navázat nedokáže.
Typicky to může nastat, když člověk pustí nahrávání velké várky přes
noc, jde spat a ráno pak zjistí, že třeba upadla síť. Bohužel s tím mám
taky blbou osobní zkušenost...
"

Nemusí to nahrávat do stejného changesetu. Může otevřít další. Ale podstatné
je, aby se všechny změny dostaly na OSM server. Že to bude ve více kouscích
není podstatné.

Marián

"
Petr