---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <o...@propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 2. 6. 2015 18:52:18
Předmět: Re: [Talk-cz] LPIS - objem dat, zjednodušení kontur

"Ahoj,

Dne Út 2. června 2015 18:34:01, Miroslav Suchý napsal(a):

> Asi pred rokem jsem cetl ze nejvetsi objem predstavuji domy. To cislo
> bylo cca 80% dat. Samozrejme odkaz uz nemuzu najit.

no jasně, před cca rokem a něco se zprovoznil nový tracer proti datům z
RÚIAN
+ adresy, takže to byla porce. Dnes jsou adresy až na 4 vesnice hotové, domy
RÚIAN prakticky také. To, co zbývá, jsou buď nepřesnosti nebo vesnice s méně

než 50 budovami a ty se snažím průběžně dokreslovat. Zbývají už jen postupně

nově digitalizovaná území. Pak přišel LPIS a ten zdá se, se také chýlí ke
konci. Tak co dál?

Mně se zdá, že chybí řada cest, leckde jsou nepřesné tak, že procházejí
domem
z RÚIAN (tedy byly před zakreslením domů).

Třeba bychom mohli zaútočit na KČT, který si za peníze z našich daní
kšeftuje
s mapami. To se generuje "duševní vlastnictví", když to platí někdo jiný,
že?
"

Ty se ptáš co dál? Sranda teprve začíná :-D

Dočistit data po importu LPIS, DIBAVOD, RUIAN (upravit navazující plochy,
přidat cesty...), dodělat vesnice a městečka (landuse, POI), vrhnout se na
MHD, vyčistit hlášení Osmose, Keep right...

S KČT to moc nevidím. Někdo tu sice sliboval, že ne všichni uvnitř KČT vidí
spolupráci tak negativně, ale těžko říci, za jak dlouho a jestli vůbec se
jejich postoj změní.

Marián

"
--