Ahoj, zadej si do vyhledávače Hotel Praha a demolice a zjistíš více
informací.

Zdraví Pavel Kwiecien

---------- Původní zpráva ----------
Od: MatějCepl <mc...@cepl.eu>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 4. 6. 2015 12:29:20
Předmět: [Talk-cz] Hotel Praha

"Dobrý den,

koukal jsem se na mapy.cz na něco na Hanspaulce (pražská čtvrť,
kde jsem kdysi velmi dávno chodil do základní školy)
a s překvapením jsem zjistil, že jim tam schází obrovská budova
hotelu Praha (nebo jak se teď zrovna jmenuje; podívejte se třeba
na leteckou fotku na http://is.gd/OCcdlB, abyste viděli co tam
je). Napsal jsem jim pobavenou reakci na to, že přehlédli
drobnou stavbičku a pro jistotu jsem šel zkontrolovat do OSM,
a zjistil, že nám schází taky
(http://www.openstreetmap.org/note/374587). A dokonce, že chybí
i na here.com http://her.is/1FvRb3f

Kdo od koho opisoval?

Matěj
--
http://www.ceplovi.cz/matej/, Jabber: mcepl<at>ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB 25C3 E09F EF25 D964 84AC

You either die a hero or you live long enough to see yourself
become the villain.
-- Harvey Dent in The Dark Knight